Wednesday, February 16, 2011

Terasa Geram...HuHu






Eeeii…sakitnyer aty bler alik umah. . .hmmm. . .tgk sane sini bersepah – sepah. . .aduii. . .sye xder la jnis nk tengking-tengking. . . .nk marah-marah. . .tp. . .sbelum balik dah kemas-kemas dh. .tp bler balik tgk bersepah-sepah. . .korang pnyer pasaan mcm ner ???
r u angry ?? or just smile ???

Hmmm. . .lagi satu sye xsuke kalau nk salahkan org lain atas kesalahan diri sendiri. . .nie kre xnak tanggungjawab la nie. . .ntah la. .sye pon xtaw nk istilahkan semua nie. . .
Sye taw sume manusia der kekurangan. . .tp tak bolehke  tlg antara satu sama lain ???hmm. . .sungguh-sungguh disappointedmacam-macam jenis der kan???

geram sampai xbuleh nak tido nie. . .adoiii. . .sye nie kejam ngan kawan-kawan ke???haaa...npe orang leh wat kat kte sdangkan kite xsmpai aty pon nk wt kat diorang mcm tuh???hmm...penah ke sye nie tengking-tengking or cakap kasar-kasar ngan kawan-kawan???rasenye susah sye nie nak wat mcm tuh kat diorang...tp diorang sanggup jer...sye ngan diorang der perbezaan ke???perbezaan ape yer???

dahla hati nie cpat sensitif...aty nie pown xder la lmbut n keras mne...tp bler ngan kawan-kawan...rase susah nak marah-marah kalo xder yang menyebabkan aty tersinggung...npe org leh cpt nak marah-marah???

TELL ME Y???   


hurmmmm..malas nak cakap panjang-panjang....NOT IN MOOD.....




P/S: harap tiada yang tersinggung..ini hanyalah luahan yang terbuku!!!


No comments: