Wednesday, March 23, 2011

teringat member SMKTT...my siblings...my sayang...





along,angah,alang,ateh,andak nad & adek.........


as-salam...malam nie terase rindu sangat kat korang2 sumer selaku kawan-kawan yang paling sye sayang....nie mungkin disebabkan sudah lama kite tidak berjumpe dan tidak dapat meluangkan masa bersama-sama....indahnyer bler tringat saat-saat kite di Asrama dlu...ahhh...xdpat nak dilupekan...

sambut besday bagi setiap siblings kter...buat suprise tu...tu yg best sangat tu...penat-penat pon masih sanggup berjaga sampai kul 12.00 semata-mata nak wish n wat suprise....nad tringat taim besday nad...dhla siang tu pnat cz tlg ibu..open house die...xperasan sungguh taim bler korang kuar g bli kek tu....nad ingtkan dh xsmbotla mlm tu..cz sume pnt n letih...hihi...last-last der jgak beday party...siap dapat ckp col ngan adek tersyg.."faizal"yang xtau mane skrang nie....hihi.....sungguh-sungguh berbangga dapat kawan ngan korang semua....xjumpe lagi kawan-kawan sebest,sehebat,seseronok korang...hehe...

taim makan maggie secara bejemaah tu pown adalah peristiwa yang best cangat-cangat....aduhh...sampai bler-bler pown..memori tu tetap kekal dalam ingatan nie....sampai ke mana pergi pon.....hurmmm...yang teringat tu smpai sakit-sakit perut malam tu gara-gara makan maggie melampau-lampau...BAYANGKAN...kongsi 8 mangkuk maggie....macam-macam perasa plak tu...mne xsakit perot???hihihihi.....hebat tak kitorang???

macam-macam yang kite penah wat dlu kan???dgn ponteng kelas pas abis PMR nyer....ngan bwk fon nyer...ngan xtrun prep nyer....hehe...nakal2...bler tringat balik..bru terase yang diri nie xla baik pown taim skewl dlu....hehehe...best3.....
tp bler dh abis PMR....masing-masing bawak haluan masing-masing....mmg lost contect jer rase pastu...muler-muler dengan perginya along....lepas tu diikuti oleh adik...dan seterusnya acu....last-last tinggl la nad,andak,angah,ateh & alang jer....hehehe...jadila...5 orang pown dh cukup...





nad pown tataw nak merepek per dah cz jam now 1.16 am....sok dah la der kelas kul 9....hehe...pape pon...nad rindu,sayang kat korang.....

HAYATI LAGU-LAGU NIE...












p/s:along,andak &angah...nad xder gambar sorang-sorang kamo...so,nad xdpat nak letakk...sowi cngat...

No comments: