Monday, April 4, 2011

No title

awak...
salah ke saya suka kat awak??
salah ke saya sayang kat awak??
salah ke saya jdi kawan yang leh berkongsi suka dan duka??
salah ke saya nak jadi macam dia??
salah ke saya nak txt awk selalu macam dulu??

salah ke awak????
saya mmg bukan yang terbaik tuk awak...
saya mmg tak der hak...
saya mmg tak der ape-ape status ngan awak.


tp awak...
saya kenal awak dlu..
saya sayang awak...
saya jatuh aty kat awak...
saya taw saya xleh jatoh aty kat awak..
tp saya bukan jatoh aty kat awak cz saya cintakan awak...
saya sayang awak pown bukan coz saya sukakan awak...
tp ikhlas...
saya memang sayangkan persahabatan kita...
walaupun xseindah mane..
tp saya sayangkannya..

dulu..
awak selalu dgar masalah saya..
awak selalu amik berat sal saya...
awak selalu nasihat saya...
awak selalu wat saya ketawa...snyum...

sekarang???
saya terasa dengan awak...
saya rase saya jaoh sangat ngan awak..
saya rase awak dah xsudi kawan ngan saya..
awak dah boring ke kawan ngan saya???
saya sedeh cangat wak!!

saya xtaw nak explain kat awak macam mane..
saya taw saya bukan gadis yang baik..
saya selalu cemburu bila tgok awak txt die...
aty saya sakit awk...
sakit sangat...
saya tunggu awak sampai lewat malam..
awak cakap awk bz..
ok?.saya faham..!
dh sampai tgh malam tu...
awak xder pown muncul-muncul...
saya sedeh cangat awak..

hmm..
td awak cakap awk penat…
tp awak txt orang lain..

awak..
saya bukan budak umo 3 taun..
saya dh 19 tahun dah awakk…
leh taw sume tu..

xpela wak..
selagi persahabatan kita kukuh…
saya kuatkan semangat tuk kawan ngan awak..
andai kata kita xboleh kawan lagi…
saya doakan kebahagian tuk awak…


ikhlas,
INSAN YANG TERASA





No comments: