Friday, June 3, 2011

CerItA mAhARajA LaWaK...

Salam ukhwah untuk anda sumer para blogger....
baru arinie nak masukkan entry baru..bukan apa...sejak akhir-akhir nie...dok mencuba mengubah email yahoo kepada email gmail..akhirnya dengan usaha keras cik fatyen..akhirnya jadi jugak !!..
bangga rasenyerr..
hihi...

kay..u alls !!
rasenyer ramai dh taw sal entry yang akan cik fatyen bebelkan nie...
saje nak bebel.. hehe

bukan ape..rase macam nak menyelami jiwa kearah hiburan ckit2...
sebenarnyer xbrape minat dengan maharajalawak nie...
opsss..sori bagi sesape yang xsuke cik fatyen cakap yang cik fatyen xsuke rajalawak nier..
hehe..

cik fatyen xsuke JOZAN...
fuh ! statment panas gituuu!!!
zzzzzzz...
rasenyer ramai2 anak gadis kat luar tu minat cangat ngan JOZAN tu kan??
but...harap maaf la..cik fatyen xminat n xkan penah la nak minat ngan JOZAN tu...
bukannyer ape..rase macam lawak diorang xhebat mane pown..tp markh undi tinggi plak...macam tu ke nak dipanggil MAHARAJA LAWAK???

malas cik fatyen nak bebel panjang...nie nak korang sume sal aksi tiru2 dalam maharajalawak nie...

JOZAN VS GAMORJOBAT











bukan nak dengki cz cik fatyen nie xminat JOZAN tu..
tp nie untuk mereka tu berubah dan berusaha mencari idea untuk lawak sndiri...nie NABIL plak..


NABIL VS JIM CAREY
















Kay??
amacam??
same tak???
so..kepada pengundi2 diluar sana...undi pada yang layak??
oke??
buatla pilihan bijak...
semoga dunia hiburan tetap menghiburkan anda....

1 comment:

misz fatyen said...

nseb bek JOZAN xmenang..haha