Thursday, August 11, 2011

ABDUL FARIQUE : SAYA NAK TUKAR TEMPLATE SAYA!



KORANG2 NAK JOIN,KLIK JE BANNER KT ATAS TU OKE??

kay...5 sebab yang perlu iaitu :
sebab saya nak kan kelainan hasil daripada pengubahsuaian orang lain..yela..selalu kan kita yang ubahsuai sendiri ikot tutorial yang ada..so,if abdul farique boleh pilih cik fatyen sebagai salah seorang pemenang or saguhati pon jadila...kan cik fatyen teruja nak gunakan template tersebut...
sebab saya nak blog saya kemas dan mudah untuk membaca and apabila adanya template baru yang orang buat plak tu..semakin bersemangat la nk berblogging...ngee~
sebab saya nak header and template ala-ala macam abdul farique..header cik fatyen nie sendiri bikin..tu pon doodle ihsan en.google...so,bikin2 kira dah cantik ler tu..so,if menang...dapat header yang macam abdul farique tu..kan  lagi cantik...3D lagi...
sebab saya nak mencuba template lain...hehe..yela,cik fatyen kan baru dalam dunia blogger nie...so,template yang ada macam tak berapa nak menarik...hope  abdul farique boleh membantu cik fatyen
sebab saya nak sebagai hadiah HARI RAYA yang tidak tenilai pada tahun 2011 nie...
cik fatyen tag :

  Tarikh Tutup :25 Ogos 2011

No comments: