Monday, September 5, 2011

1st day hari bekerja after cuti seminggu...eid..haha

Hai salam semua...
macam ner korang2??
raya best tak???
hehe..
duit raya banyak tak??
baju raya sumer yang berpasang-pasang tu dah pakai semua ker??
ngee~
cik fatyen xpakai ag sume baju raya nie...xsempat...haha..
lagipon sayang nak pakai bler kena bsoh pinggan,masak kat dapor...tunggu orang datang umah....
sayang plak kotor2,basah2 baju baru tu...so,simpan ajela...wat g office..haha...

datang2 jer office rini masih sunyi...da 3,4 orang jer lam office kejuruteraan awam nie..haha...yang lain-lain masih bercuti...sakan sungguh aih....mentang-mentang la kita nie budak praktikal ja...dapatla cuti sekejap ja...haha...xpela..janji dapt cuti..hehe...kan3??

tadi kan cik fatyen saje la bukak nuffnang...korang nak taw ape??cik fatyen dah ada pendapatan upernyer...haha...walaupun baru RM0.50...ianya menjadi semangat untu cik fatyen truskan dunia blooger nie.....hehe...nengok nie if ta caye..


haha...bukan nak bangga dengan RM0.50 tu...tapi ingt senang ke nuffnang tu nak kasi??haha...tol x??
gambar raya xupload ag nie..haha...nati2 la kalo free,bru update gambar raya plak oke??k la...get ready to lunch...tinggal lagi stngah jam jer nie...
nati nak masok lewat cikit bole??
haha...
kul 3...xla lewat cngat kan??hehe...
ingat nak ajak kawan g lunch jer..rindu..
ngee~
daa

No comments: