Friday, October 7, 2011

kadang-kadang berlaku...

Ada seorang lelaki dan perempuan berkenalan di facebook..
Mereka sangat rapat walaupun duduk jauh2 .. Pada suatu malam waktu dorang tengah message , lelaki tuh                 tanya.....


Lelaki : Kalau kau dah ada bf nanti , kau akan lupakan aku tak weii ?

Perempuan : Mesti lah tak ! kita kan kawan baik dalam facebook ni .. kau lupee kew haa ?


Lelaki : Aku bukan ape , aku cuma takut kau tinggal kan aku jew ..


Perempuan : Takkan sekali2 aku tinggalkan kau weii ! Aku sayang kau .


Keesokkan harinya lelaki tuh message perempuan tuh ..

Lelaki : Weii ! Aku ada kenal ngan sorang budak perempuan ni . CUN GILERR !


Perempuan : Oh , hmmmm tahniah la sebab dah jatuh hati kat dea :)


Lelaki : Hahaha . okay2 ..... terima kasih .. kbaii aku nk gi chat ngan dea :)
Perempuan tu cakap sorang2 depan lappy .. "kalau kau dah bahagia nanti jangan lupa aku tau weii ! Aku sayang kau !" then dea menangis ..


Esok nya dea message lelaki tuh .. Tapii lelaki tuh tak balas ! Perempuan tu sedih sangat sebab lelaki tuh dah lupakan dea bila ada org yang bertakhta di hati ~:'(

No comments: