Thursday, October 13, 2011

Nak Story Ckit..

assalamualaikum...
nak cerita pon sebenarnye dah basi...tp cik fatyen xsempat nak update..memandangkan minggu nie sbuk dengan lawatan tapak dan juga audit 5s dari Kampar turun ke MDBG ...so,memang cik fatyen terupdate lambat untuk entry nie..mohon maaf ya?haha...aritu cik fatyen ada story tapi tak terangla kan pasal hubungan cik fatyen tu kan??haha..berakhir masa 22 ramadhan aritu??ingat tak??haha..oke2??mesti lupenyer..ingatkan sampai kat situ je..upernyer berpaut balik la plak..malu-malu tapi mahu...hehe...

tarikh : 091011
waktu : malam


aku:ada 2 mscol??dri "mr.i"??mimpi apakah ini??betol ke name die nie??tape2..aku col balik...kot2 der hal penting..haha...dalam ati..dup2dup2..

teruskan perbualan apabilan cik fatyen col di balik..

aku: hallu..kenapa col ya?
mr.i : xder pape..sja..(aku pelik..nada macam besa ja..xbesalah langsung)
aku: o...tadi fon lam bilik la..tu tengok fon der 2 mscol..
mr.i : hurm..macam ner?shat ker?
aku:alhamdulillah..sihat..xskit..hehe...
mr.i:ibu ayh sihat ke?
aku:oke jgk..hurm..okela..len kali col lagi..

tut........................................

pastu sambung mesej plak..haha..n masa mesej brula die mntak maaf pasal aritu n die buat sebab tension ngan keje...tapi kan..kalo tension keje pon..nape aku yang jadi mangsa??ish..taleh jadi betoi..grr..mara nie..hehe

n dari aritu..kami berbaik balik...haha..macam pe je kan story nie??

sebenarnya xder idea..sobuat kisah sndiri..haha.....& nak share 1 gambar...aty ngah happy giles...


saje nak tempek besar2..



soriiiiiiii too sayyyyyy 



No comments: