Wednesday, October 5, 2011

" Saya nak edit blog percuma!"


sape2 nak join..klik je banner kat atas tu oke??

Saya nak edit blog percuma:
sebab saya nak kan kelainan hasil daripada pengubahsuaian orang lain..yela..selalu kan kita yang ubahsuai sendiri ikot tutorial yang ada..so,if boleh pilih cik fatyen sebagai salah seorang pemenang or saguhati pon jadila...kan cik fatyen teruja nak gunakan template tersebut...

sebab saya nak header and template yang menarik..header cik fatyen nie sendiri bikin..tu pon doodle ihsan en.google...so,bikin2 kira dah cantik ler tu..

sebab saya nak mencuba template lain...hehe..yela,cik fatyen kan baru dalam dunia blogger nie...so,template yang ada macam tak berapa nak menarik...

tarikh tutup : 15/ 10 / 2011

2 comments:

HAFIZAL said...

singgah dari segmen kotak bulat

http://malaysiascore.blogspot.com/2011/10/menarikhadiah-misteri-menanti-anda.html

faridah nazurah said...

singgah sini sbb nak support awk. good luck ehh dear :) blog nih dh cukup comel

http://faridahnazuahthesinge.blogspot.com/2011/10/saya-nak-edit-blog-percuma.html