Tuesday, November 29, 2011

Dinner with our family....

Assalamualaikum...uarghhhhh...rasa malas jer nak menaip entry nie...hehe...mate nak pejam...badan letih..pale hot..eiii...sape x hot kalo kad reader bru bli dah ta leh detect...uish...nie mesti kes der orang men baling2 guwa punye kad reader nie...geram nyer....eii....

ha ha...dah larik topik dah tu..hehe.biasala....geram punye pasal...oke,arini cik fatyen balik ofis kul 5.15...dalam 5.20 bru sampai rumah...siap2 g seri iskandar palk...ikot ibu n ayh g terapi letrik..wow...terapi letrik???hehe...oke,buat mase nie..baru kali kedua la cik fatyen join terapi nie...oke,kesimpulannya terapi letrik nie lebih kepada melancarkan darah dan membuang darah-darah kotor dari badan...mengikut fc yang mengelola setiap group,getaran yang terhasil dari arus statik ini sepertimana kita berlari...kalo nak lebih lanjut..boleh klik sini...

aktiviti seterusnya memandangkan kat rumah nie tinggal cik fatyen,ibu dan ayh jer...so,kitorang pon g la tesco seri iskandar yang baru bukak lebih kurang seminggu tu..hehe....dah xramai orang macam memula bukak dlu...dlu orng teruja kot...yela...bru bukak tesco...hehe...nak tengok suasana dalam tesco tu...ye tak???cik fatyen la tu orang yg excaited nyer...hehe....

dah penat shopping2 brg dapur...lalu lalu la kat kedai2 makan luar tesco tu...tujuan???mencari kedai makan la kan??hehe...perot dah nyanyi...hehe....pastu lalu punye lalu...ternampak la JOJO STEAMBOAT...ape lagi...trus2 je park....n cari meja..memandangkan ari ujan...xramai yang lepak kt kedai tu..hehe....oke..kat kedai nie...kire ikot kepala taw...for adult - rm 15 n for child - rm10...makan la banyak mane pon...sampai kenyang..but...jangan membazir..u alll pon tau kan yang membazir itu amalan syaitan...so,fikir2kan la...tadi makan 3 orang total just RM47 je...murah2..perot pon muncit giler kay....hihi....tadi ad snap gmbr...tp memandangkan kad reader ta boleh detect...jadi korang dengar jela cik fatyen bebel2...hehe....anyway...gud night evely bady....tamat suda story tuk arinie...haha



p/s:lagi 3 ari nak "pencen"...hehe....cepat2la msuk poli...xsaba nak abis nie...ngeee~

No comments: