Saturday, January 28, 2012

Entry 1st untuk Tahun 2012

salam...hai sume...adeh...bersawang2 tahap kritikal dh nie blog cik fatyen nie..nie la akibat xbukak blog setahun..ye kan??? last bukak pon tahun 2011 n now dah berubah tahun !...hehehe....banyak sangat kerja...so,mmg xdapat nak elak...jadi untuk update tahun baru pon cik fatyen terpaksa tinggalkan...hehe...dah sampai tahun baru cina pon xsmpat nk update...seb bek sebelum sambut maulidur rasul ngan thaipusam leh update...nie kes tangan dh menari2 nak taip sumthing selama xupdate nie..haha...banyak nie nak update...xpon kta update gmbar jela...pastu cption ckit2...xla semak je nak tengok kan??hehe....oke la..cik fatyen mulakan dri yg tahun lepas tu dlu la...hehe..bulan 12 punya cerita...cik fatyen g kedah...kt aloq setaq...sebab der kenduri cikit...sepupu cik fatyen bertunang...hihi...so,nak tgk die x??hehe...jap2...cik fatyen tempek ckit gambar die...






oke....tu gambar sepanjang pertunangan yang berlangsung tu oke??? n pastu cik fatyen n family g langkawi yang menjadi permata kedah tu..hehe...cikit je gambar sebab perjalanan ke sana macam der xkena jer..dengan kereta sewa rosak masa nak naik bukit...pastu hotel penuh..n naseb bek la der AB MOTEL...dekat ngan pantai...best...tapi sebab kan cuaca panas ngan keadaan yg kelam kabut menyebabkan percutian untuk penutup tahun 2011 tu xseronok la...2 hari 1 malam mcm sehari jer disebabkan buang masa masa kereta sewa rosak tu...atoii....ape erk??cik fatyen tempek gambar jer la sepanjang berada di Langkawi tu erk???
hehe
+ nie masa baru sampai kat Langkawi...tunggu kereta sewa +

nie plak saja nak tempek...mimik muka yg u alls leh buat if boring.oke?
+ kalo senyum +

+ kalo nampk gigi +


+ nie plak depan AB MOTEL...malam baru sempat nak bergambar...penat siang tu...hehe +




+ nie gambar sekitar pantai...area belakang AB MOTEL +







+ nie aktiviti anak beranak...kuar makan..jalan2 pantai...+


  + nie masa mandi laut pagi tu....before check out +




+ nie masa kt cable car +

+ nie kt beras terbakar +


No comments: