Friday, June 15, 2012

Salam Jumaat

Bismillahirahmanirahim.
Assalamualaikum !

hye peeps ! aku senyap sekejap dari membuat entry baru..u know wat? haha..tgk blog aku nie . . kan dah berubah wajah . . aku menggunakan blogskin. .dan masih baru untuk aku belajar mengubahsuaikan blog aku nie menggunakan code blogskin pulak . . haha. . dan dalam masa yang sama keadaan cuaca yang panas menyebabkan aku kurang sihat..acaner ? ? kenala makan ubat. .ye tak ? ! haha.. aku diserang al-selesema la pulok dah ! adeh . .sungguh siksa sebab aku tak dapat bernafas dengan baik. .tapi kite kena terima kan ?  haha. .anyway pada korang yang masih sihat walafiat tu.. jaga-jaga la diri ngan kesihatan korang tu. . yang dok makan durian tu jangan makan banyak-banyak..  kalo makan banyak pon pastikan korang minum air yang cukup . . haha 

aku pon xdapat makan durian ag..ooh durian ... haha

No comments: