Thursday, December 13, 2012

Info Semasa dari UPU...



Hai,salam sayang untuk penghuni penghuna blogger sekalian.. hahaha... okeyh, kejap update,kejap tak kan? merapu jer...orang nak berbelog,die pon nak berbelog jugak.. haha... last2 orang update sehari duatigapatnamratuskali.... aku update seminggu sekali pon susah.. haha..dulu nak kata bizi  *kalah PM sebab kelas..nie dah jadi penggangur *yang menanam anggur pon xsempat nak update jugak.. haha.. okeyh, intro berjela-jela panjang....yang aku nak bagi tahu nie adalah mengenai INFO SEMASA dari UPU . .  Nie khas untuk korang2 yang lepasan SPM ke, Asasi ke , Matrik ke, STPM ke, STAM ke, Diploma macam haku nie ker @ yang Setaraf ke.. oke ??




oke...nampak tak?? nampak tak ?? haha..oke,ape lagi..bersiap-sedialah membeli No.Unik ID di BSN bila permohonan dibuka... hehe..



p/s : maklumat lanjut : klik sini
p/s : next week result PMR kan? macam mana ler gamaknyer result bebudak sekarang nie.. haha


No comments: