Monday, December 3, 2012

Kenangan Sem 6 part 1




SPECIAL FOR U ALL . . .


banyak lagi sebenarnya kenangan ngan korang. . . tapi disebabkan kekangan masa dan kemalasan mengupload gambar dan sebagainya..nie jer gambar yang aku dapat tuk jadikan kenangan kite.. nie masa kite 1st time g makan ramai-ramai .. kan3 ??? hahaha...

nie jugak la last2 kenangan yang ada untuk akhir-akhir semestar kite kat poly nie kan ? 

yang nie lak masa final project..gambar pon tak ambik banyak.. malas sih.. hahaha.. aku juz nak share gambar seketoi ja taw.. hahaha.. 5 ari dok bertapa kat DEWAN WARISAN tu tapi gambar ada seketoii ja... hahaha...


ok la..nie jer aku nak share dulu.. nati aku share lagi oke ?? 
wasalam ~





No comments: